Sukces w wydajnym kręgu, zbieraj, udostępniaj i korzystaj ze swoich danych.

Zbieranie

OpenKM z łatwością przechwytuje nieuporządkowane informacje z dowolnego źródła cyfrowego. Wszelkie przechwycone informacje są gromadzone, przeglądane i używane w jednej przestrzeni roboczej. To pozwala użytkownikom na przeszukiwanie, wzbogacanie i edytowanie informacji przechwyconych z różnych źródeł z poziomu pojedynczej aplikacji.

Poprzez nasze API, każda aplikacja może zostać zintegrowana z OpenKM jako źródło lub użytkownik danych.

Zespoły mogą wzbogacać i modyfikować dzielone dokumenty poprzez dyskusje tekstowe, edycję danych każdego typu plików, oraz dołączać wspierające materiały do ostatecznych dokumentów.

Klient

  • Klient Web: Masz dostęp do dokumentów kiedy tylko potrzebujesz, nie ma potrzeby instalacji programu użytkowego.
  • Szybki i przyjazny interfejs użytkownika dzięki użyciu AJAX.
  • Kompatybilne z większością popularnych przeglądarek: Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari, Chrome.
  • Przetłumaczony na: Niemiecki, Arabski, Kataloński, Bośniacki, Chiński prosty, Chiński tradycyjny, Czeski, Baskijski, Duński, Angielski, Perski, Francuski, Galicyjski, Grecki, Węgierski, Indonezyjski, Włoski, Japoński, Łotewski, Litewski, Macedoński, Polski, Portugalski, Brazylijski Portugalski, Rumuński, Rosyjski, Serbski, Hiszpański, Szwedzki, Tajski, Turecki i Wietnamski.
  • Poprzednie pliki multimedialne.
  • Zarządzanie siecią.
  • WebDAV.
  • CIFS
  • FTP
  • Przeciągnij i upuść (pliki lub dokumenty) z pulpitu.
  • Wsparcie dla iPhone i systemu Android

Dodatki do Microsoft Office

  • MS wsparcie dodatku dla wersji od 2000 do 2013.
  • MS Outlook dodatek.
  • MS Word dodatek.
  • MS Excel dodatek.
  • MS PowerPoint dodatek
  • MS Visio dodatek
  • MS Project dodatek
  • MS Access dodatek

Email

  • Obsługa poczty email z IMAP, Pop3, IMAPs, Pop3s.
  • Konfiguracja konta użytkownika.
  • Importowanie tekstu, HTML i załączników.
  • Przechwytywanie metadanych.
  • Automatyczne importowanie i filtrowanie.
  • Synchronizacja z kontaktami Google (Google Contacts).
  • Importowanie wiadomości.

1D / Kody Kreskowe

  • Codabar.
  • Code 39.
  • Code 93.
  • Code 128.
  • EAN-8 i EAN-13.
  • ITF.
  • UPC-A i UPC-E.
  • RSS-14.
  • RSS Rozszerzone.
  • Rozszerzalne do innych formatów.

2D / Kody matrycowe

  • Data Matrix.
  • PDF 417.
  • QR Code.
  • Aztec.
  • Rozszerzalne do innych formatów.

OCR- Optyczne rozpoznawanie znaków

  • Skany i bezpieczne przechowywanie wszystkich papierowych dokumentów.
  • Nielimitowane OCR.
  • Rozpoznawanie kodu binarnego, skali szarości oraz kolorowych obrazów.
  • Ekstrakcja tekstu, wsparcie słownikowe w języku Angielskim, Francuskim, Włoskim, Niemieckim, Hiszpańskim i Duńskim.
  • Szukanie danych w plikach formatu TIFF.
  • Integrowalny z większością silników komercyjnych i Open Source OCR.

Antywirus

  • Skanowanie antywirusowe wszystkich przesłanych dokumentów.

Synchronizacja z pulpitem

  • Synchronizacja folderów OpenKM z pulpitem.
  • Importowanie folderów prosto z pulpitu.

Elektorniczne fakturowanie

  • Rozpakowywanie faktur z formatu "XML".
  • Weryfikacja faktur na podstawie cyfrowego podpisu.
  • Pobieranie E-faktur w formacie PDF.
  • Przesyłanie powiadomień.

Klient cyfrowego podpisu

  • Cyfrowy podpis dokumenów.

Client Skanera

  • Przechwytywanie obrazów ze skanerów.
  • Konwertowanie do PDF (opcjonalnie).Convert to PDF (optional).
  • Przesyłanie do OpenKM ustawień wartości metadanych.
  • Dodawanie oraz usuwanie obrazów w formacie PDF.
  • Kompresja do grupy PDF 4.

Udostępnianie

Poprzez umożliwienie udostępniania i dzielenia się informacjami poprzez dzielone foldery, wątkowanych dyskuscjach i poczcie email, OpenKM umożliwia użytkownikom efektywnie używać informacji potrzebnych do rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.

Ponadto, agent wyszukiwania OpenKM (spersonalizowany dla każdego użytkownika) dostarcza zawartość, która jest potrzebna użytkownikowi do rozwinięcia jego/jej pracy.

Zarządzanie dokumentami

  • Zbiorowe przesyłanie dokumentów przy użyciu plików ZIP.
  • Pobieranie folderów w formie plików ZIP.
  • Blokowanie/ Odblokowanie dokumentów.
  • Zarządzanie ulubionymi.
  • Wybór domyślnego folderu początkowego.
  • Wsparcie dla wzorów dokumentów.
  • Personalne dokumenty dla każdego użytkownika.
  • Kosz dla każdego użytkownika.
  • Powiadomienia email (gdy pojawiają się zmiany).
  • Wysyłanie dokumentów URL przez email.
  • Wysyłanie dokumentów jako załącznik do wiadomości email.
  • Notatki na dokumentach.
  • Wiadomości (udostępnianie zapytań / subskrypcji / wysyłanie wiadomości do użytkowników).
  • Serwis czat.
  • Wyodrębnienie metadanych z dokumentów.
  • Unikatowy identyfikator dokumentu.
  • Znaczniki użytkownika.
  • Znaczniki w Tezaurus.
  • Chmura znacznników.
  • Kategoryzacja.
  • Podpinanie (dokumenty / foldery / wiadomości email).
  • Forum.
  • Generowanie dokumentów przy użyciu kreatora (formy i dokumenty wraz z ostatecznym dokumentem są generowane z wartościami).
  • Znak wodny na dokumentach (tekst lub obraz).
  • Programowalne automatyczne katalogowanie.
  • Inteligentne wyodrębnianie słów kluczowych.
  • Obsługa wielu folderów jednocześnie.
  • Konwerter tekstu na mowę.
  • Przedawnienie dokumentów.
  • Edycja na żywo

Cykl pracy

  • Tworzenie złożonych cykli pracy.
  • Cykl pracy do recenzji, zatwierdzenia i weryfikacji.
  • Wsparcie dla seryjnych i równoległych cykli pracy.
  • Przypisywanie zadań do grup lub użytkowników.
  • Monitorowanie zadań, statusu i procesów z poziomu pulpitu.
  • Konfigurowalne powiadomienia wiadomości email.
  • Cykl pracy umożliwiający.
  • Automatyczne wykonywanie cyklu pracy na podstawie folderu lub typu folderu.

Prewizualizacja dokumentu

  • AutoCAD..
  • Pakiet MS Office.
  • Pakiet Open Office.
  • PDF.
  • Dzwięk i wideo.
  • Obrazy.

Kontrola wersji

  • Na podstawie modelu check-in / check-out.
  • Dodawanie komentarzy do wersji.
  • Dostęp do poprzednich wersji dokumentów.
  • Przywracanie poprzednich wersji dokumentów.
  • Spójność historii w celu zwolnienia przestrzeni.

Metadane

  • Możliwość dodawania własnych grup do właściwości systemu (metadane).
  • Wsparcie rozmaitych formatów: dane wejściowe, daty, linki, proste listy, listy wielokrotnego wyboru, pola tekstowe.
  • Internacjonalizacja wartości metadanych.
  • Pozwala na sortowanie pozycji, w której metadane pojawiają się w interfejsie użytkownika.

Pulpit

  • Widok użytkownika (dokumenty edytowane, zablokowane, wypakowane, podpisane, poprzednio modyfikowane, poprzednio przesłane).
  • Przegląd (dokumenty o najczęściej wyświetlane / modyfikowane, przesłane w poprzednim tygodniu / miesiącu, poprzednio modyfikowane).
  • Nowy użytkownik (agent wyszukiwania).
  • Przegląd cyklu pracy.
  • Przeglądanie wiadomości email (nowa wiadomość i załączniki).
  • Przeszukiwanie i nawigacja dokumentów w Chmurze.
  • RSS Feed.
  • Integracja OpenMeetings.

Menedżer zadań

  • Tworzenie zadań.
  • Przypisywanie, kontrolowanie lub zakończenie zadania.
  • Zarządzaj statusem i projektami związanymi z zadaniami.
  • Konfigurowalne powiadomienia wiadomości email.

Kalendarz

  • Tworzenie zadań.
  • Przenoszenie lub zmiana czasu trwania zadań.
  • Miesięczny, tygoniowy i dzienny widok.

Korzystanie

OpenKM pozwala użytkownikowi przemienić informacje w wartościowy kapitał intelektualny i aktywa dla przedsiębiorstwa. To pomaga przedsiębiorstwom dużo szybciej wykorzystywać w pełni potencjał wiedzy.

System zawiera również narzędzia do definiowania roli różnych użytkowników. Kontrola dostępu, udział użytkownika, poziom bezpieczeństwa dokumentu, szczegółowe rejestry aktywności i zarządzania cyklem pracy, to jedne z wielu dostępnych funkcji. OpenKM poprawia personalną wydajność poprzez mapowanie codziennych procesów pracy użytkowników, pomagając dostarczyć wysokie wskaźniki wdrożenia.

Wyszukiwarka

  • Szuka dokumentów na podstawie zawartości, słów kluczowych, daty modyfikacji, autora i typu dokumentu. Automatycznie indeksuje formaty przesłanych dokumentów: tekst, HTML, RTF, XML, PDF, OpenOffice.org, MS Office, MS Office 2007, EXIF JPEG, MP3 ID3.
  • Szukanie poprzez synonimy.
  • Szukanie według trafności.
  • Szukanie przy użyciu grupy właściwości (metadane).
  • Pozwala na gromadzenie zapytań.
  • Zaawansowane wyszukiwanie przy użyciu SQL.
  • Użytkownik wiadomości.
  • Wyszukiwanie oparte na hierarchicznej struckturze katalogowania.
  • Wybieranie wyszukanych objektów, folderów, wiadomości email, dokumentów lub rejestrów.
  • Pozwala używać tagów do znajdywania dokumentów.
  • Pozwala na użycie metadanych do zlokalizowania dokumentów.
  • Wybór pomiędzy prostym i zaawansowanym wyszukiwaniem.
  • Pozwala sortować wyniki na podstawie różnych kryteriów.
  • Opcja pobrania lub przejścia do lokalizacji dokumentu z poziomu wyników wyszukiwania.
  • Wsparcie dla stemmingu, stop listy i synonimów.
  • Serwis powiadomień push (według zapytań użytkownika).

Administracja

  • Pełna rewizja użytkownika (śledzenie rejestru). Wszystkie operacje użytkownika są rejestrowane i zapisywane w bazie danych.
  • Wskazywanie zalogowanych użytkowników.
  • Odblokowywanie i usuwanie publikowanych dokumentów.
  • Przegląd archiwum.
  • Zaawansowane wyszukiwanie przy użyciu SQL.
  • Szczegółowy rejestr aktywności.
  • Importowanie dokumentów / folderów z systemu plików.
  • Eksportowanie rejestru systemu plików.
  • Zarządzanie cyklem pracy.
  • Raporty (jasper).
  • Importowanie tezaurusa (lub formatów .rdf owl).
  • Przegląd konfiguracji ustawień.
  • Udział użytkownika.
  • Profil użytkownika (funkcje do których użytkownik ma dostęp).
  • Harmonogram zadań (scheduler).
  • Inteligentne zadania.
  • Makra.

Tezaurus

  • Podgląd dokumentów w strukturze tezaurus.
  • Automatyczne wyodrębnianie słów kluczowych.
  • Modułowe szkolenie i dokumenty szkoleniowe Skos.

Zabezpieczenia

  • Wtyczka dla identyfikacji na podstawie JAAS.
  • Wsparcie dla LDAP, Active Directory, DBMS, itd. (poprzez plik konfiguracyjny). Domyślnie OpenKM zawiera wbudowaną bazę danych.
  • Lista szczegółowej kontroli dostępu.
  • Elastyczność wyboru dziedziczenia list kontroli dostępu.
  • Zabezpieczenia i role użytkowników.
  • Uprawnienia na folderach i dokumentach.
  • Rejestr każdej operacji użytkowników.
  • Wspracie dla komunikacji SSL.
  • Szyfrowanie (szyfrowanie i odszyfrowywanie dokumentów).
  • Podpis elektroniczny.

Integracja

  • Kofax.
  • Abby Flexicapture.
  • Cognitive forms.
  • Flexibar.
  • Czytnik kodów kreskowych 2D.
  • Active Directory.
  • LDAP.
  • SSO, CAS (authentication).
  • Canon IW DS.
  • Aplikacje trzecie używające webservices.
  • Aplikacje trzecie używające CMIS.
  • Aplikacje trzecie używające Rest.
  • Automatyczna synchronizacja z pulpitem Windows i Linux.
  • SDK dla Java, .NET i PHP.
  • Dodatek do MS Office.

Skontaktuj się z nami

Ogólne zapytania

WaySoft sp. z o.o.

E-mail:
e-mail
Telefon:
+48 22 102 101 7 ( Polska )
Siedziba główna:
Aleje Jerozolimskie 89/43 02-001 Warszawa

Polska: Proszę zadzwoń +48 22 102 101 7.
Godziny pracy:
Poniedziałek – Piątek 08:00 – 16:00 w celu otrzymania natychmiastowej pomocy. Obecnie w Polska, Wtorek 09:11 am w Warszawa.

OpenKM na świecie:

Afryka Północna: https://www.openkm.me
Bliski Wschód: https://www.openkm.me
Brazylia: https://www.openkm.com.br
Ekwador: https://www.openkm.ec
Francja: https://www.openkm.fr
Grecja: https://www.openkm.gr
Hiszpania: https://www.openkm.com
Indonezja: https://www.openkm.id
Malezja: https://www.openkm.my
Meksyk: https://www.openkm-mexico.com
Niemcy: https://www.openkm.de
Paragwaj: https://www.openkm.com.py
Polska: https://www.openkm.pl
Portugalia: https://www.openkm.pt
Rumunia: https://www.openkm.ro
Serbia: https://www.openkm.rs
USA: https://www.openkm.us
Węgry: https://www.openkm.hu
Włochy: https://www.openkm.it