Rozszerz funkcje OpenKM

Obsługa wielu użytkowników

Normalnie OpenKM jest skonfigurowany jak pojedyncza instancja jednego najemcy (ST) środowisko w którym każdy Właściciel instancji uruchamia pojedynczą instancję, która jest zainstalowana na jednym serwerze lub w ich połączeniu.

Jednakże możliwe jest uruchomienie wielu instancji OpenKM na tym samym serwerze, dzieląc bazy danych i tworzenie spersonalizowanych środowisk klientów. To niektóre z korzyści:

  • Dzielenie kosztów z wszystkimi użytkownikami.
  • Dzielenie kosztów supportu i personelu.

Wieloobsługowość pozwala na to aby każdy z wielu niezależnych użytkowników było gospodarzem pojedynczej instancji, która może być zainstalowana albo na pojedynczym serwerze lub w całym ich zestawie. Główna instancja jest logicznie partycjowana w taki sposób, że będzie ukazywał się każdemu dzierżawcy jako kompletnie osobna instancja OpenKM.

Kody kreskowe

OpenKM zawiera moduł czytania i identyfikacji kodów kreskowych. Moduł kodów kreskowych wspiera następujące formaty i dzięki architekturze plug-in OpenKM, jest łatwo rozszerzalny do innych formatów.

1D / Kody kreskowe Liniowe

Codabar, Code 128, UPC-A y UPC-E, Code 39, EAN-8 y EAN-13, RSS-14, Code 93, ITF-14

2D / Kody kreskowe Matrix

Dane Matrix, Aztec, PDF417, QR

Archiwizer email

Moduł archiwizacji wiadomości email OpenKM pozwala nam na użycie przechowalni jako system zarządzania dokumentami w celu masowego przechowywania. Plik email proces automatycznie przetwarzany w celu zachowania i zabezpieczenia wszystkich wiadomości email.

Jest wiele korzyści z archiwizacji wiadomości email, najważniejsze to :

  • Przywracanie zagubionych lub przypadkowo usuniętych wiadomości.
  • Przyspieszona odpowiedź audytu.
  • Zachowanie własności intelektualnej.
  • Pełna elektroniczna informacja o wszystkich e-mailach i załącznikach w przypadku konieczności wykorzystania ich w ewentualnych sporach.

Elektroniczne fakturowanie

OpenKM zawiera moduł e-fakturowania, który pobiera format faktury "xml", aby następnie przechowywać je w systemie, a także pozwala na inne funkcje, takie jak sprawdzanie faktury za pomocą podpisu cyfrowego, pobieranie w formacie PDF lub wysyłanie powiadomień.

CMIS

CMIS to funkcjonalność poprawiająca interoperacyjność między systemami biznesowymi przedsiębiorstwa. Firma OASIS zatwierdziła system CMIS jako specyfikację OASIS 1.05.2010 r. Proponuje model danych oraz zestaw usług ogólnych i kilka powiązań protokołów opartych na protokole HTTP dla tych usług, w tym SOAP i REST / Atom.

Aplikacje

OpenKM ma wiele modułów, które umożliwiają podpisywanie dokumentów drogą elektroniczną w celu skanowania w formacie PDF.

Skontaktuj się z nami

Ogólne zapytania

WaySoft sp. z o.o.

E-mail:
e-mail
Telefon:
+48 22 102 101 7 ( Polska )
Siedziba główna:
Aleje Jerozolimskie 89/43 02-001 Warszawa

Polska: Proszę zadzwoń +48 22 102 101 7.
Godziny pracy:
Poniedziałek – Piątek 08:00 – 16:00 w celu otrzymania natychmiastowej pomocy. Obecnie w Polska, Środa 07:54 am w Warszawa.

OpenKM na świecie:

Kanada: https://www.openkm.ca
Francja: https://www.openkm.fr
Niemcy: https://www.openkm.de
Indonezja: https://www.openkm.id
Włochy: https://www.openkm.it
Bliski Wschód: https://www.openkm.me
Afryka Północna: https://www.openkm.me
Polska: https://www.openkm.pl
Hiszpania: https://www.openkm.com
USA: https://www.openkm.us