Usługi edukacyjne OpenKM koncentrują się na przygotowaniu Twojego zespołu, aby odnieść sukces w jego wdrażaniu.
Łączy praktyczne szkolenie z uruchomieniem aplikacji.
Szkolenie
We wszystkich przypadkach, gdy oceniamy analizujemy Twoje wymagania, proponujemy ci specjalną ścieżkę szkoleniową dopasowaną do Twoich rzeczywistych potrzeb i czasu, oferującą poziom szczegółowości odpowiedni dla Twojego projektu.
Zawsze profesjonalne szkolenie z samego źródła. Nasze szkolenie jest rozwijane przez ekspertów ds. Produktów w OpenKM i oferowane jest w różnych opcjach dostarczenia dostosowanych do Ciebie.
Zapewnienie "mapy" do osiągnięcia sukcesu poprzez zindywidualizowane szkolenia zapewnia ramy dla użytkowników końcowych, aby opanować umiejętności wymagane do korzystania z dostosowanej aplikacji.
Efektywne wdrożenie użytkownika końcowego zapewnia, że użytkownicy rozumieją funkcjonalność aplikacji i nabyli umiejętności skutecznego korzystania z aplikacji.
Nasza oferta obejmuje:
Szkolenie dla użytkowników administrujących aplikacją.
Sesja szkoleniowa dla małych grup użytkowników końcowych.
Pełna konfiguracja OpenKM.
Integracje.
Przepływy pracy.
Charakterystyka::
Indywidualne sesje dla firm.
Zredukowana liczba asystentów.
Bezpośredni kontakt z zespołem wsparcia Partnera lub twórców OpenKM.
Przegląd konfiguracji i zastosowanych ustawień.
Opcje dostawy:
Szkolenie na żywo On-line.
Niestandardowe szkolenie użytkowników końcowych realizowane np. przez Partnera.
Dlaczego warto inwestować w szkolenia
Odpowiednio wyszkoleni specjaliści mają szerszą wiedzę o produkcie, która pozwala im wykorzystać wszystkie elementy, których uczą się w zorganizowanym programie szkoleniowym, aby pomóc im skupić się na tym, co ważne, uniknąć typowych pułapek i lepiej opanować problemy, zauważając je i unikać ich wystąpienia.
Szkolenie pomoże Ci osiągnąć większy zwrot z inwestycji i realizować go szybko. Znacząco redukując czasochłonność, szkolenia umożliwią Twojej organizacji:
Zwiększenie produktywność pracowników.
Szybsze osiąganie celów biznesowych.
Redukcję błędów podczas instalacji, konfiguracji i wdrażania.
Stosowanie spójnych szkoleń w zespołach funkcjonalnych.
Umożliwienie użytkownikom końcowym korzystania z aplikacji w celu maksymalizacji korzyści biznesowych
Skontaktuj się z nami
Ogólne zapytania
WaySoft sp. z o.o.
E-mail:
Telefon:
+48 22 102 101 7 ( Polska )
Siedziba główna:
Aleje Jerozolimskie 89/43 02-001 Warszawa
Polska: Proszę zadzwoń +48 22 102 101 7.
Godziny pracy: Poniedziałek – Piątek 08:00 – 16:00 w celu otrzymania natychmiastowej pomocy. Obecnie w Polska, Niedziela 00:50 am w Warszawa.