Łączy praktyczne szkolenie z uruchomieniem aplikacji.

Szkolenie

We wszystkich przypadkach, gdy oceniamy analizujemy Twoje wymagania, proponujemy ci specjalną ścieżkę szkoleniową dopasowaną do Twoich rzeczywistych potrzeb i czasu, oferującą poziom szczegółowości odpowiedni dla Twojego projektu.

Zawsze profesjonalne szkolenie z samego źródła. Nasze szkolenie jest rozwijane przez ekspertów ds. Produktów w OpenKM i oferowane jest w różnych opcjach dostarczenia dostosowanych do Ciebie.

Zapewnienie "mapy" do osiągnięcia sukcesu poprzez zindywidualizowane szkolenia zapewnia ramy dla użytkowników końcowych, aby opanować umiejętności wymagane do korzystania z dostosowanej aplikacji.

Efektywne wdrożenie użytkownika końcowego zapewnia, że użytkownicy rozumieją funkcjonalność aplikacji i nabyli umiejętności skutecznego korzystania z aplikacji.

Nasza oferta obejmuje:

  • Szkolenie dla użytkowników administrujących aplikacją.
  • Sesja szkoleniowa dla małych grup użytkowników końcowych.
  • Pełna konfiguracja OpenKM.
  • Integracje.
  • Przepływy pracy.

Charakterystyka::

  • Indywidualne sesje dla firm.
  • Zredukowana liczba asystentów.
  • Bezpośredni kontakt z zespołem wsparcia Partnera lub twórców OpenKM.
  • Przegląd konfiguracji i zastosowanych ustawień.

Opcje dostawy:

  • Szkolenie na żywo On-line.
  • Niestandardowe szkolenie użytkowników końcowych realizowane np. przez Partnera.

Dlaczego warto inwestować w szkolenia

Odpowiednio wyszkoleni specjaliści mają szerszą wiedzę o produkcie, która pozwala im wykorzystać wszystkie elementy, których uczą się w zorganizowanym programie szkoleniowym, aby pomóc im skupić się na tym, co ważne, uniknąć typowych pułapek i lepiej opanować problemy, zauważając je i unikać ich wystąpienia.

Szkolenie pomoże Ci osiągnąć większy zwrot z inwestycji i realizować go szybko. Znacząco redukując czasochłonność, szkolenia umożliwią Twojej organizacji:

  • Zwiększenie produktywność pracowników.
  • Szybsze osiąganie celów biznesowych.
  • Redukcję błędów podczas instalacji, konfiguracji i wdrażania.
  • Stosowanie spójnych szkoleń w zespołach funkcjonalnych.
  • Umożliwienie użytkownikom końcowym korzystania z aplikacji w celu maksymalizacji korzyści biznesowych

Skontaktuj się z nami

Ogólne zapytania

WaySoft sp. z o.o.

E-mail:
e-mail
Telefon:
+48 22 102 101 7 ( Polska )
Siedziba główna:
Aleje Jerozolimskie 89/43 02-001 Warszawa

Polska: Proszę zadzwoń +48 22 102 101 7.
Godziny pracy:
Poniedziałek – Piątek 08:00 – 16:00 w celu otrzymania natychmiastowej pomocy. Obecnie w Polska, Środa 08:48 am w Warszawa.

OpenKM na świecie:

Kanada: https://www.openkm.ca
Francja: https://www.openkm.fr
Niemcy: https://www.openkm.de
Indonezja: https://www.openkm.id
Włochy: https://www.openkm.it
Bliski Wschód: https://www.openkm.me
Afryka Północna: https://www.openkm.me
Polska: https://www.openkm.pl
Hiszpania: https://www.openkm.com
USA: https://www.openkm.us