Zarządzaj swoją treścią w prosty i bezpieczny sposób.

Wprowadzenie

Zarządzanie treścią przedsiębiorstwa - ECM - to pojęcie zdefiniowane w 2005 przez profesjonalistów IT, które konkuruje z innymi konceptami takimi jak EDRMS lub ERMS. Istnieje literatura z terminami związanymi z zarządzaniem dokumentami, takimi jak; ECM, EDRMS, ERMS, DM, KM , wpływ na to bardziej mają zasady marketingowe niż objektywne powody.

OpenKM to oprogramowanie ECM, preferujemy jednak termin EDRMS (dokumenty przedsiębiorstwa i system zarządzania zapisami ang.Enterprise Document and Record Management System), powodzenie w mniejszym stopniu w świecie marketingu, jednak z naszego punktu widzenia bardziej ścisły i reprezentacyjny.

Niektóre z wyzwań ECM (systemu zarządzania treścią):

  • Narzędzie, które wspiera strategię w organizacji.
  • Uproszczenie zarządzania procesami korporacji.
  • Przechwytywanie, zarządzanie, przechowywanie i ochrona treści.
  • Pozwala na zarządzanie niestrukturalnymi informacjami w całym cyklu ich istnienia.
  • Zawiera mechanizm lub narzędzia do kolaboracji w organizacji.
  • Zarządzanie procesami biznesowymi poprzez Workflow lub rozwiązania BPM.
  • Oferuje serwisy do kilku procesów zarządzania informacjami.

Korzyści

Zarządzanie treścią przedsiębiorstwa - oprogramowanie ECM - to termin, który łączy zarządzanie dokumentami, zarządzanie zapisami, wyszukiwanie, współdzielenie, przepływ pracy, przechwytywanie danych, przetwarzanie cyfrowe, podpis elektroniczny, przetwarzanie formularzy, cyfryzację i cyfrowe zarządzanie kapitałem ( DAM ).

Systemy zarządzania treścią - oprogramowanie ECM - jest pierwotnie skierowane na zarządzanie cyklem życia informacji od pierwotnej publikacji lub tworzenie aż do archiwów - przechowywanie informacji - i wkońcu likwidacja.

Zarządzanie treścią przedsiębiorstwa pomaga Ci w:

  • Uproszczeniu zarządzania informacjami korporacji.
  • Uproszczeniu procesów przechowywania.
  • Implementacji globalnego i zcentralizowango modulu zabezpieczenia informacji.
  • Ulepszeniu i uproszczeniu procesów biznesowych.
  • Ustanownieniu zasad przechowywania, przenoszenia i niszczenia informacji.
  • Stymulacji łączności pomiędzy systemami.
  • Usunięcie barier, które powstrzymują informacje od udostępniania.
  • Zmniejszaniu kosztów.
  • Uniwersalnego dostępu do informacji.
  • Zwiekszeniu wydajności organizacji.
  • Wzroście kontroli nad informajcami w organizacji.
  • Uproszczeniu i kontroli procesów przepływami pracy.
  • Pomaganiu ustanawiania kultury firmy skupionej na wzajemnym wsparciu i wydajności.
  • Implementacji narzędzi do łączenia ludzi i procesów.

"Proces automatycznej cyfryzacji faktur dla naszych klientów, umożliwia im szybkie odzyskiwanie inwestycji, reorganizowanie zasobów ludzkich bardziej produktywnie w innych zadaniach i szanowaniu środowiska".

Operator telekomunikacyjny.

OpenKM pomaga Ci optymalizować jakość i spójność procesów, automatyzować wytyczne i asystować organizację w zarządzaniu twoimi wynikami ( zarządzanie informacjami ).

OpenKM jest specjalnie dedykowany do zarządzania krytyczną treścią przedsiębiorstwa i stosowania kontrolerów.

Funkcje

Plan dokumentacji

Plan dokumentacji to kompleksowy zarys, który zawiera kompletny cykl życia zawartości ( procesów biznesowych ), organizacji plików, aktywnych lokacji plików, instrukcji na temat transferu plików, instrukcje retencji i rozmieszczenia plików oraz inne szczegółowe instrukcje, które dostarczają wskazówki do efektywnego zarządzania zawartością.

Plany dokumentacji OpenKM wyszczególniają jak zawartość powinna być organizowana po stworzeniu lub otrzymaniu, zapewniając "mapę" zawartości utworzonej i zarządzanej przez jednostkę organizacyjną, oraz wspiera dysponowanie nią.

Udostępnianie

  • Uniwersalny dostęp z wielu urządzeń ( zarządzanie treścią web )
  • Manadżer zadań.
  • Kalendarz.
  • Forum.
  • Wiki.
  • Notatki i adnotacje w dokumentach.
  • Wspólne edytowanie.
  • Podpis elektroniczny.
  • Przetwarzanie formularzy.

Moduły

  • Obsługiwanie wielu użytkowników.
  • Archiwizer poczty.
  • Podpis elektroniczny i kryptografia.
  • Zintegrowany silnik BPM.
  • Stempel ( Znak wodny ).
  • Silnik raportów.
  • Wyszukiwarka.
  • Transformacja cyfrowa.

Automatyczne katalogowanie

Zadania OpenKM są bazowane na wydarzeniach dokumentów - jak koncept modelu firewall, zatwierdź zasady i wykonuj czynności - i pomaga Ci automatycznie ustawić logikę twojego biznesu. Możesz ustawić zasady na podstawie wydarzeń i dla przykładu przenieść dokumenty do nowej lokacji, zmienić zabezpieczenia, zatwierdzić przekształcenie dokumentów (konwertowanie do PDF z kompresją group4) i wiele innych. Dzięki architekturze plug-in OpenKM, jest łatwo rozszerzalny.

Automatyczne przechtywywanie metadanych

Obszar OpenKM OCR - rozpoznawanie znaków - to proces przechwytywania danych i dokumentów. Jest przeznaczona do przekształcania ciągów dokumentów jakiejkolwiek struktury w dane gotowe dla biznesu. Dzięki architekturze OpenKM możliwe jest zintegrowanie z technologią komercyjną jak Abby Flexicapture, Kofax, Cognitive Forms i wiele innych.

Klasyfikacja aktywności biznesowych

Klasyfikacja aktywności biznesowych to potężne narzędzie wspierania prowadzenia biznesu i w wielu procesach zaangażowane w zarządzanie zapisami:

  • Dostarczanie powiązania pomiędzy indywidualnymi zapisami z akumulacją w celu zapewnienia ciągłego zapisu aktywności.
  • Zapewnienie, że zapisy są nazywane w sposób spójny z upływem czasu.
  • Wspieranie w wyszukiwaniu rekordów związanych z konkretną funkcją lub aktywnością.
  • Określanie zabezpieczeń i odpowiedniego dostępu do zestawów rekordów.
  • Alokacja uprawnień użytkownika do dostępu do, akcji na szczególnych grupach rekordów.
  • Rozdzielanie odpowiedzialności za zarządzanie kokretnymi zestawami rekordóws.
  • Tworzenie rekordów aktywności.
  • Określanie odpowiednich okresó zachowywania i tworzenie akcji dla rekordów.

Kontrola wersji

Kontrola wersji to zarządzanie zmianami w dokumetach. Zmiany są przeważnie identyfikowane poprzez numer lub kod, nazwany "numerem rewizyjnym". Każda rewizja jest powiązana ze znacznikiem czasu i użytkownikiem dokonującym zmian. Rewizje mogą być porównywane graficznie i przechowywane.

Łączność

Webserwisy REST, SOAP i CMIS

Protokoły sieciowe CIFS, FTP i WebDAV są wspierane.

OpenKM może być szybko zintegrowany z aplikacją trzecią. Dostępne są integracje z Bonitasoft BPM, Microsoft Office, Vtiger i wiele innych.

Podgląd zaawansowany

Dostępne są rozszerzenia do podglądu plików AutoCAD i DICOM. Dzięki architekturze plug-in OpenKM, jest łatwo rozszerzalny do innych formatów.

Śledzenie

OpenKM oferuje kompletną i konfigurowalną ścieżkę audytu. Z nią masz dowód ciągu aktywności, które miały wpływ w jakimkolwiek czasie na konkretną operację, procedurę lub wydarzenie.

Integracje

OpenKM może być szybko zintegrowany z aplikacją trzecią. Dostępne są integracje z Bonitasoft BPM, Microsoft Office, Vtiger i wiele innych.

Skontaktuj się z nami

Ogólne zapytania

WaySoft sp. z o.o.

E-mail:
e-mail
Telefon:
+48 22 102 101 7 ( Polska )
Siedziba główna:
Aleje Jerozolimskie 89/43 02-001 Warszawa

Polska: Proszę zadzwoń +48 22 102 101 7.
Godziny pracy:
Poniedziałek – Piątek 08:00 – 16:00 w celu otrzymania natychmiastowej pomocy. Obecnie w Polska, Czwartek 04:27 am w Warszawa.

OpenKM na świecie:

Afryka Północna: https://www.openkm.me
Bliski Wschód: https://www.openkm.me
Chiny: https://www.openkm.cn
Francja: https://www.openkm.fr
Hiszpania: https://www.openkm.com
Indonezja: https://www.openkm.id
Kanada: https://www.openkm.ca
Malezja: https://www.openkm.my
Niemcy: https://www.openkm.de
Polska: https://www.openkm.pl
USA: https://www.openkm.us
Włochy: https://www.openkm.it